said the joker to the thief

Tack för stödet och uppmuntran allesammans.


Helgen har varit stressamt men alltid trevlig när man träffar ens de bästa människorna, vännerna alltså. Träffar dem inte lika ofta som jag velat, städer, plugg och annat som skiljer oss åt. Men igår tog vi igen lite med något vi inte gjort på ett tag. Vi gick på bio och såg Watchmen. Bra bra var den, men musiken var bäst! Bara en massa av mina favoriter, bl a Jimi Hendrix version av All Along The Watchtower (den enda låt jag lyssnade innan mina mp3-tider, vilket var då jag var tolv.. oj, vad tiden flyger). Tillbaka till kvällen. Innan filmen började gick vi självklart i jakt efter sött. Ut ur Hemma kväll kom vi med 40kr värt lösgodis! Och tydligen var det billigt för Rosa.  Filmen började inte förrän 21.00 så vi hann med ett par varv runt den lilla staden min.
Härlig kväll men tråkigt att jag var tvungen att tacka nej till vin och strams till ett par andra favoriter.. Nästa helg samlas vi alla hoppas jag.

Kommentarer
Postat av: elin

åh, vad mycket snygga armband och klockor! :)

2009-03-22 @ 20:55:26
URL: http://elinvendela.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0