mad as hell!!


JAG ÄR AAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag är arg och så himla frustrerad! Tidigare idag var jag inne i en butik och tittade på olika nagellack. Jag fann ett snyggt lack till slut som jag hade full avsikt att köpa. På väg till kassan stannar jag till för att rota i plånboken (svårt att hitta pengar i den eftersom den förhåller kvitton i överflöd). Helt plötsligt känner någons finger på min axel, jag vänder mig och finner försäljerskan med en ful blick. - Du vet väl att du ska betala i kassan? Säger hon och inget snällt hör jag i hennes ton. Jag svarar ja och tittar förundrat på henne. Samtidigt som hon vänder ryggen hör jag ett mmm.. VAD FAN ÄR DETTA!! Detta aldrig hänt mig förut och aldrig trodde jag det skulle hände! Hur vågar hon vara så förnedrande och för att inte nämna den minst sagt groteska blicken jag fick. Att anklaga en oskyldig person oavsett om det varit jag eller någon annan och som ska föreställa en kund. Och hennes omogna vedervärdiga sätt att tala och se på mig är askyvärt!
Imorgon ska jag gå dit igen för att konfrontera henne om hon är där och även prata med hennes chef. Jag bryr mig inte om jag gör en alldeles för stor sak av det hela, aldrig har jag blivit behandla på det viset och jag har inte gjort mig förtjänt av det heller. Alla mina vänner vet jag alltid är trevlig mot allt och alla och respektfull dessutom. Respekt är viktig och jag värderar det högt, det är så jag blivit uppvuxen och jag bemöter alla människor på samma viss... förlåt om jag förväntar mig detsamma från andra!!! ARGGHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: elin

usch, sådär var det för mig med en gång ungefär, var inne på åhlens och tittade runt lite bland parfymer och smink och hela tiden var det en tant som jobbade där som följde efter mig, och gav mig misstänksamma blickar, och det märktes så tydligt att hon trodde jag tänkte sno en massa grejor. Obehagligt och förnedrande!

2009-03-19 @ 19:30:08
URL: http://elinvendela.devote.se
Postat av: wiki

OMG Nicole! Det här är sjukt allvarligt, hota de med att anmäla till diskrimineringsombudsmannen ( hade nämligen redovisning om diskriminering idag XD) Ta Inte Skit! Fy fan sånt här gör mej arg, vilken affär var det? jag ska provocera fram en konfrontation när jag kmr till krstd!

U GO GIRL!

2009-03-19 @ 22:47:22
Postat av: jennifer,

en del människor är fan vidriga. jag tycker du gör rätt som går tillbaka, de kan bruden gott ha

2009-03-19 @ 23:02:42
URL: http://hellobenjamin.blogg.se/
Postat av: amanda

men fyfan! bra gjort av dig att gå dit och snacka med henne.

2009-03-20 @ 15:48:50
URL: http://amandabod.blogg.se/
Postat av: sascha

Det är fel av henne. Du ska gå dit och prata med henne till rätta. BRA NICOLE!! Don't let anybody treat you like that, It's NOT okay.

2009-03-20 @ 18:19:41
Postat av: malin

gud va dåligt gjort av henne. det är bra att du går dit och snackar om det. vilken affär var det? (fin blogg btw!)

2009-03-21 @ 13:42:28
URL: http://smurfette.blogg.se/
Postat av: nicole

tackar alla, ibland undrar man var det är för värld man bor i.. wiki; det hände i åhlens och ska faktiskt använda ditt tips.

2009-03-22 @ 18:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0