here comes the sun..

..little dolly (darling). Here comes the sun and I said it's alright..

De härligaste dagarna är dem då man har sol och idag är en sådan. Ljus strålar in från alla håll, Håkan Hellström i högtalarna och för en stund glömmar man att det inte än är sommar. Självklart har jag musik i bakgrund för att verkligen piggna till. Varje dag borde börja som så här.

P.s. Tack till den anonyma som rättade mig.. Jag hör alltid dolly och inte darling när jag lyssnar på låten. Haha, och det är inte första gången jag blir rättad för det.

Kommentarer
Postat av: jennifer,

jag åkte norrut & här finns det ingen fin sol, bara högar med snö i vartenda gathörn. usch & tvi

2009-03-12 @ 09:59:36
URL: http://hellobenjamin.blogg.se/
Postat av: Anonym

dolly?

2009-03-12 @ 12:42:29
Postat av: Anonym

aaaaaah beautifu pic!!!!

xxxx

2009-03-12 @ 18:16:10
URL: http://www.naad-naad-naad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0