until we bleed


Att sitta på en militärbunker på stranden med vänner och utsikt av hela bukten, med tekoppar i handen och post its på pannan är det härligaste skulle ni veta. Ja, min helg var skön härlig och slapp. Började och läste ut en bok också, det var länge sedan jag gjort det.. Och sjävlklart väckte det lässuget igen. Så just nu har jag Bulgakovs 'Mästaren och Margarita' vid min sida som jag påbörjade något år sedan men hann aldrig läsa klart. Haha, det är så jag läser böcker.. börjar men läser inte klart och plockar upp den några månader efter.

Kleerup+Lykke Li=Until We Bleed=Mästerverk

Kommentarer
Postat av: jennifer,

det är en helt fantastisk låt

2009-01-12 @ 07:15:31
URL: http://hellobenjamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0