purple is a fruit



ska jag köpa lila tights? kanske men jag vill egentligen ha svarta mönstrade, helst de från topshop.

dagen började med ett tidigt besök till läkaren, skulle få en spruta mot livmodercancer (dyra sprutor är det men värt det om man är som jag med ovanligt mkt cancer i släkten)... hatar sprutor och denna var inte alls trevlig. jag skrattade igenom det hela :). efter lite strossande i stan med mamma begav jag mig alldeles ensam till en ännu större stad. mer exakt sveriges tredje största stad tror jag? vilket som ensam gick jag runt i affärer och provade och köpte och provade lite till och köpte lite till .. och vips var 2 lax borta från kontot. alla som känner mig vet utan tvekan att jag inte kan kontrollera mig när jag får pengar i handen. jag har problem ja, men vem är fel fri?
glömde nämna att jag varit förskyld sedan vaknat! är just nu täppt i näsan, igenproppad med alvedoner och mår icke så bra. kanske lite alvedoner till och så blir jag hög? haha, hög på alvedoner. det är knappats möjligt oavsett hur många man tar. håller på att slumra till. sov gott gott folk

Kommentarer
Postat av: The Hanson Sisters

Ja de måste du verkligen göra! enkel och god=)

2008-09-27 @ 12:09:02
URL: http://hansonsisters.blogg.se/
Postat av: kajsa

jag har ett par lila tight! Verkligen uppskattade i garderoben av mig. används till allt möjligt och känns pigga liksom. fast i höst vill jag ha leopardtights och möjligen ett par svarta med håligheter över dem. Snyggt kan jag tänka mig..

Och just ja. Jag har också tagit sprutorna mot livmodercancer. Känns viktigt och värt det även om det är dyrt. Jag svimmade edock nästan när jag tog min andra. inte bra att skippa mat hela dagen och sen få en spruta i armen. då säger blodsockret "code red!" och man blir yr i mössan...

2008-09-28 @ 00:38:01
URL: http://aenigma.blogg.se/
Postat av: Karin

lila tights är skitsnyggt! mönstrade med.. har också vart ute efter dem, men de är typ slut på alla topshop at the moment.

2008-09-29 @ 16:47:08
URL: http://karinlof.blogg.se/
Postat av: Victoria

jag köpte ett par lila förra året som håller än. köpte ett par lite mindre skrik-lila i år som verkligen är hur snygga som helst! så satsa på ett par lila du :)

2008-10-03 @ 19:30:37
URL: http://victoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0