muse.

då menar jag inte bandet muse utan tidningen med elsa sylvan som pryder den. angående bandet, för er som inte vet så har jag sett dem live! förra året i köpenhamn.  och vilken konsert! min första konsert och den var helt fantastisk! känslan att vara mitt i konsert är den bästa och olikt någon annan! bara tanken av den ger mig gåshud.


så vad händer idag? jo, en massa städning! det blir förfest hemma hos mig och sedan utgång. lägenheten är väl helt ok.. men ska man ha gäster måste vara mer än bara ok. (inte för att det kommer se bättre ut när vi väl lämnar). även hunden kommer vara ren. ska tvinga min lillebror att tvätta honom. allt och alla kommer vara snyggt/snygga och rent/rena.

nattens outfit kommer bestå av en svart kjol med synliga dragkedjor, ett blått stort och löst-sittande linne från topshop, en svart korsett och svarta strumpbyxor. vilka skor jag ska ha har jag inte bestämt mig för än. antigen ankelboots eller öppentå klackar. vi får se. längtar tills kvällen. har haft en torrperiod från festandet den senaste månaden..

Kommentarer
Postat av: flashinglights

ooooh så snyggt!

2008-09-05 @ 12:08:27
URL: http://flashinglightss.blogg.se/
Postat av: Anonym

dt blir nog den enda svarta klänningen jag har. jaha men det är lugnt, 70% fungerar också!

2008-09-05 @ 13:32:32
URL: http://rizz.blogg.se/
Postat av: Anonym

älskar bilden..

2008-09-05 @ 16:03:44
URL: http://joseefinare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0