classical

lite whyred.


måste även meddela att ja, någon i december eller januari månad försvinner jag in till fransk mark. vart jag ska är än osäkert.. som jag längtar!!

när det kommer till musik är jag en allätare. jag lyssnar på det mesta men min första kärlek är rock.. framförallt 60-tals rock. men för er som inte känner mig så är klassisk musik en annan kärlek av min.
känner er nyfikna så ger jag er mina favoriter, åtminstone de jag minns. (det var ett tag sen jag satte mig och lyssna själv)
Barber - Adagio for Strings op.11 (jag kan aldrig hålla tillbaka tårarna när jag hör denna)
Vivaldi - No. 4 in F Major. Winter
Barber - Cello Suite No. 1 in G Major (introt är helt fantastiskt, ett intro som är ca 2 min lång)

följd med mig nästa vecka, då bjuder jag på 60-tals rock ;)
...

Kommentarer
Postat av: jennifer,

fransk mark? det låter ju underbart. hoppas du har bloggen med dig & uppdaterar med massa härliga äventyr :)

2008-10-26 @ 23:02:34
URL: http://hellobenjamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0