99 cents dreams

jag hade körlektion idag.. och det gick inte som väntat. jag har hemsk dålig med koppling men det var min första körlektion så jag förväntade mig inte heller något mirakel. fick trevligaste läraren någonsin med en sjukt bra berättarröst. jag gillar henne. det gick inget vidare med körningen så nästa gång blir det i princip upprepning av dagens.



jag har nog inte delat med mig detta tidigare; jag vill åka till paris som au pair. det har varit planerat nu i några månader fast jag tycks aldrig bli klar med det ansökningen. om man utesluter alla de enkla formulärer man fyller osv, har jag bara brev som familjerna läser kvar. och jag är ju värst på att avsluta saker jag startat. men idag av alla dagar satt jag flitigt och skrev en hel sida. one to go.

dagens låt:
melpo mene - i adore you
den är sååååååååååå gullig! önskar jag vore kär... klicka!
...

Kommentarer
Postat av: Miriam

Näää usch jag har verkligen panik just nu..hatar att leta pälsjacka.

gus så söt låt :)

2008-10-22 @ 00:24:19
URL: http://wedgeheel.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Men!

1. Körningen kommer man igång med. jag trodde min körlarare skulle vända sig till mig efter första lektionen och bara "guuuuud, du är en begåvning. jag ger dig körkort här och nu" Det gjorde han inte. Och jag hade ändå kört mycket mycket mycket innan. Så det kommer! :)

och 2. Men satsa på att fylla i papperena så du kan åka! Tror att det kan bli ett äventyr för livet!

2008-10-22 @ 18:19:27
URL: http://aenigma.blogg.se/
Postat av: Sascha

Gor det nicole! Du kommer angra dig annars :) Bra att du har kommit igang med det!

2008-10-22 @ 18:28:46
Postat av: Frida

Go girl! Du kommer inte ångra dig! Been there, done that:)

2008-10-28 @ 10:38:40
URL: http://fashionvision.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0