Meine blogg & it's purpose

Jag vill påminna alla som följer bloggen eller de som endast tittar in då och då eller bara en gång. DETTA ÄR FÖRST OCH FRÄMST EN YTLIG BLOGG. Jag visar det jag tycker är fint och vacker, det är inget dolt budskap eller djupare mening i de flesta bilder jag väljer att lägga ut. Bloggen är inte menad att uttrycka några större åsikter om samhället och politiskaståndpunkter. Då och då spiller jag ur mig personliga tankar.. Självklart välkomnar jag disskution men helst när jag antytt att jag vill höra om läsarna kommentarer. Fortsätt skriva era kommentarer gärna för min del, det enda jag ber om är finkänslighet.. om ni vill kritisera, kritisera subtilt eller åtminstone taktfullt. Att reta upp någon med fel ord val kan man inte hjälpa med. så tänk till innan ni skriver. Kritik är inget jag tar lätt på. Det gör väl ingen. Människor, var snälla mot varandra och älska varandra. The world need a little more lovin'.

Otis Redding - I've been loving you

Wiki. Jag gillar dig! Glöm inte det ;) och förlåt för att jag stavade dit namn fel.. kom precis på det.


Kommentarer
Postat av: Sascha

Gillar dina bilder, älskar din blogg. Folk behöver ju inte läsa den om de inte vill :)

2008-11-12 @ 06:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0