Vogue Italia

image14
Bilder: av Paolo Roversi

Vackra bilder i mars månadens italienska vouge 2008. Han är en åtkommande fotograf hos tidningen och som tar om och om igen magiska bilder som dessa.



Dessa senaste dagarna har jag inte hunnit blogga överhuvudtaget. Har haft hur mycket som helst i skolan och än är det inte över. Måste göra tonviss att läxor, arbeten osv tills studenten. Och jag ser inte fram emot det. Jag är inte en plugghäst och har svårt att sätta mig ner och plugga. För se om jag kan stå ut de sista veckorna.

Idag har varit en tröttsam dag. Började kl 8.00. Var sen första lektionen som är fyra timmar lång! Sedan blev det en promenad in till centrum där vi hade nästa lektion. Och som tur blev det fotografering ute i det sköna vädret. Men idag kände jag att det var lite för varmt. Kroppen har ännu inte hunnit vänja sig vid värmen. Är vilket som glad att vi har sol. Träffade vänner, lärde Ellen lite spanska över fika och sedan en jätte het bussresa hemmåt.
A good day. Men mina stackars fötter är ömma och behöver ett fotbad.

Imorgon blir det konfirmation för bästa väns lillebror. Trevligt blir självklart. För se om jag orkar med grillning med vänner på kvällen. Förnuftet säger att jag borde stanna hemma istället ...

Kommentarer
Postat av: Danni

Underbara bilder! Och det låter som en rätt skön helg -bortsett från pluggningen då ;)
Hoppas du får en fin kväll!

2008-05-11 @ 13:11:08
URL: http://miumiu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0