Nostalgi


image22
Bild: Nylon?

Har frysit hela dagen! Precis när jag börjat vänja mig vid värmen så sveper kylan in över landet. Jag påminns av vädret i England. Toppen. Jaja, det går att värma sig. Drick te just nu och det borde göra suset. 
 
Plugg gäller än men snart är allt det över. Bara tjugo-något dagar kvar tills student. Sjukt, helt sjukt hur tiden flyger iväg så snabbt. Minns fortfarande första dagen i gymnasiet som om det vore igår. Jag var nervös eftersom jag kände ingen och jag var till och med sen! Och sedan minns jag den söta lilla flickan vid namn Viktoria som satt bredvid mig.Gud, vad jag kommer sakna dig efter studenten ..
Och resten utav klassen också! Jag har ju den bästa klassen någonsin. Eller så känns det de flesta dagarna i alla fall. Vad tråkigt att lämna alla. Hälften av klassen kommer man inte träffa igen :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0