:D

image10
Bild: Never Ending Legs

Idag har det varit helt fantastiskt väder! Man känner, ser och hör att sommaren är här. Skolan var lite dryg men jag hade roligt med tjejerna, de enda då som var på textillektionen. Det var jag, Issa, Mette och Säära. Alla var så himla flummiga. Framförallt Mette! Gud, den tjejen har ett sinne för snuskiga och sjuka saker. Jag gillar dig ändå :P. Hon hade terroriserat ankor igår! HAha. Hoppas imorgon blir lika skoj. Och  ja Sara, krya på dig.
Det blir nog mycket plugg nu på eftermiddagen, har några arbeten som ska lämnas in. buhu. Det är på tiden i alla fall, det har gått tre veckor sen sist jag plugga...



Fick en tidig studentpresent idag från mina föräldrar!! Ska dela med mig en bild. Har mycket att göra idag, så ni får säkert se imorgon. Jag är så sjukt glad!!!!!!!!! Tack, mamma och pappa! Älskar er så mycket mer nu. Skämt. Har alltid älskat er så mycket det går.

P.S. Jag saknar my crew. Har inte snackat med er på ett tag. Ska ringa. Lovar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0