Sleepwalking



Bild: Achtung-Mode Magazine

Hur sleten man än är går man aldrig och lägger sig i sängen. Kroppen skriker efter att få vila ut men jag vägrar ge in. Varför vet jag inte. Inga betydelsefulla anledningar. Mamma hade väl sagt att jag är dum i huvudet för att jag inte ligger och myser utan istället här vid datorn. Nu när jag tänker efter är jag väl det ändå. Skit samma, jag kommer få min skönhetssömn till slut. Och den behövs. Alla timmar på jobbet tröttar verkligen ut en.
Väntar nu på mina bröder som kommer med min middag. Idag blir det pizza! En bussola beställde jag som innehåller skinka, bacon, lök och tsatsiki. Munnen vattnas... Åh. Minns ni den söte pojk som spelade Tsatsiki. Han var ju urgullig. Undra vad han gör nu förtiden.
Pizzan är här. Hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0