picks


läste att luella skulle sälja en kollektion på urban outfitters. och vilken nyhet! jag älskar luella! allt som fröken bartley rör vid blir modeguld! hur hon lyckas.. ja, det vet jag bara inte. men jag ska definitivt hålla utkik efter den nya kollektionen. vem vet? kanske slösa .. nej, investeras en aning på något snygg plagg.

jag bestämde mig att kika in på urbanoutfitters sida för att se vad som erbjöds. fann dessa finna glajjor i wayfaire-stil.


bild numero 2: stylebubble

min mamma frågar mig flera gånger - när ska du använda din symaskin? det undrar jag också ärligt talat. har inte sytt ett enda plagg sedan sista veckan i skolan. så två månader sedan nästan. det var min födelsedags present och päronen tycks tro att jag inte uppskattar den. det är ju självklart att jag gör! jag älskar att sy och skapa plagg. men när ska jag finna tid till att sy? jag jobbar 8h om dagen, 5 dagar i veckan. och det är tvåskiftigt jobb.. väl hemma vill man bara sova och vila, äta också. ibland hittar man på saker med vänner. lite tid från mig det förtjänar dem. men min symaskin då? stackarn sitter på byrån och samlar damm. fast inte länge till! kreativiteten är på topp trots den mentala utmattningen, har skissat en massa på sistone och nytt tyg hittar sin väg till min dörr nästa veckan.

dagens låt: manu chao - a cosa
qu'est ce que tu veux de moi?

Kommentarer
Postat av: cat

den sista bilden var underbar:)

2008-07-23 @ 20:26:13
URL: http://gallon.blogg.se/
Postat av: Maria

http://mariapettersson.blogg.se/2008/july/goodiebagtavling.html#comment



Missa inte denna goodiebagtävlingen, värde c.a 3000:- , endast tre personer med och tävlar än så länge och jag tror att deltagarantalet kommer bli väldigt lågt! Så passa på, stor chans att vinna, tävlingen kommer antagligen bara pågå ett par dagar till! :)



O det är även 4 tröstpriser i form av biobiljetter så än så länge ser det ut som att alla deltagare kommer vinna något :) Passa på!

2008-07-24 @ 11:12:31
URL: http://mariapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0