chloé



bild: chloé reklam

igår tog jag för första gången en sniff på chloés väldigt uppmärksamma doft. och vilken doft! det är som en äng av härligheter som inte går att beskriva. hade turen att dofta chloé hela dagen. med nästa lön ska en flaska inhandlas. jag hade gärna gjort det nu men jag hann slösa allt på bara två dagar .. och jag skäms...

så ja, igår var jag i malmö och jag fann ett par godsaker. en svart blus, en svart väska och en grå tröja från Zara, samt en blommig acne blus och två böcker. det är ingenting jämfört med vad jag köpte i fredags. Då blev det två vita linnen, ett grått linne, en lila blus, några trosor och två sjalar med tryck från h&m. Även ett par ljusgråa jeans från denimbirds. Jag är jätte nöjd med allt. Nu måste jag endast fixa lite utrymme i garderoben.. lite ska väl slängas. Hur ofta städar jag och slänger plagg i garderoben? En sådan städning sker väl tre-fyra gånger varje år. Hade jag inte gjort det skulle jag sova i en hög av kläder.

idag? idag har jag tagit det lugnt. vissa saker blev inte av (på grund av att lilla jag försov mig). men det går att ta igen. strax ska jag konstigt nog ut och jogga! har snackat om att göra det i evigheter och nu blir det av. lillebrodern håller mig sällskap dessutom ;)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Fin blogg=)

2008-07-27 @ 18:39:57
URL: http://emeliemagnussons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0