autumn&narcisso


topshops höstkollektion är underbar. från ledigt till uppklätt. från feminint till maskulint. allt tycks funka på ett stiligt sätt. bara plus. topshop har verkligen höjt sig till en mer elegant nivå av design. väldigt imponerad är jag. trots kopierna som inte exakt gömmer sig i kollektionen. jag kommer ha svårt att hålla tassarna borta från kläderna när jag hittar dem i butiken.


-

enda sedan jag gav bort min hellängds spegel några år bakåt har jag känt att det saknats något i mitt liv. en spegel. en vacker spegel som känns både klassisk och modern. längtan efter spegeln har verkligen stigit dessa senaste dagarna och jag mindes en jag spanat in på en fransk sida.



dagens låt: nico - these days


Kommentarer
Postat av: Tove

Oh, jag håller med dig, det ser supersnyggt ut!

2008-07-25 @ 18:57:19
URL: http://tovvs.blogg.se/
Postat av: V

Så fina grejor det finns.

2008-07-25 @ 18:58:47
URL: http://psalmijanuari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0