a cold afternoon

en sval sommar dag hade varit härlig efter gårdagens hetta. en sådan som var en typisk svensk sommar dag för tio år sedan?


bild: vogue paris juni 06

är så spänd inför imorgon. men jag längtar! håret ska klippas. jag längtat efter detta sedan i julas. anledningen till att jag inte klippte mig tidigare var ju för att håret skulle vara långt till både studenten och balen. och nu ska det äntligen av. alla tycker inte att jag brode klippa mig, mina kompisar gillar mitt hår som det är medan de närmasta vännerna och familj tycker det vore bra med lite omväxling. det sista håller jag med om. klippa håret är inte en sådan himla stor sak. det växer ut. jag har testat olika frisyr under alla mina år, alltmöjligt. en klippning till skrämmer mig definitivt inte och jag litar på min frisör!

vet inte om jag nämnt det men jag är så kär i min nya acne blus. öppnar garderoben tusen gånger bara för att se den hänga där. en bild på den kommer.

innan jag glömmer. lägenheter i köpenhamn har spanats in.

Kommentarer
Postat av: Sascha

Sammanträffande! Jag klippte av håret i lördags, helt spontant för jag var så trött på det, men gud vad skönt det är ändå. =)Tror du passar i kort också.

2008-07-29 @ 19:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0