syr o syr

Idag vart jag och handlade svart tyg till min nyårsklänning... två dagar innan nyår, jag vet (inte exakt det smartaste). Har suttit vid symaskinen typ två timmar och är strax klar med nederdelen, en liten detalj bara. Imorgon börjar jag på överdelen och förhoppningsvis blir jag klar då.. det vill säga om inte latheten drar över mig.
Klänning blir lik denna balmain-skapelsen nedan och snälla döda inte mig. Vet många som är trötta på Balmain, även jag kommenterade ett tag sedan hur uttjatat det var men för någon anledning fick jag för mig att Balmain skulle vara min inspiration.. I för sig, jag "valde" inte Balmain som inspirationskälla. Det hände.


dagens låt: Elliot Smith - Needle in the Hay
lite deprimerande och sorglig men ack så fin.. och den var med i en av mina favorit filmer, The Royal Tenenbaums.

Kommentarer
Postat av: julia.

oh. så himlans fin är den klänningen!

2008-12-30 @ 18:19:52
URL: http://julia.blogg.se/
Postat av: wiki

lycka till! vill se slutresultatet!!!

2008-12-30 @ 18:35:12
URL: http://wixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0