iskall.

bild: vogue france mars 1994 och ännu ett av paolo roversis verk och med kate moss dessutom.

sliten eller död? just nu verkar dem som detsamma. det blev övertid idag för mig. inte trevligt. självklart gick inget som planerat men gör det det egentligen. föräldrarna kom och hämtade en och var väldigt ivriga om att höra mer om mina närmaste-framtids planer. om jag uppfattat det rätt så är de en aning oroliga eftersom jag bollar nya idéer fram om och tillbaka. för en stund sen ville mamma prata lite om det och ja, det var i princip bara hon som pratade. vet inte vad jag ska säga om det. kände lite allt möjligt från surhet, förvåning, irritation och ledsamhet. börjar undra om de någonsin verkligen tyckt att någon av mina idéer var bra.. föräldrar. man vet ju att det vill ens bästa men man är inte alltid så medveten om det.

angående framtidsplanerna. ellen har äntligen bestämt sig att hon vill till köpenhamn med mig. tur nog. jag har redan funnit en lägenhet som hade varit perfekt. en ny modern trea på 77kvm i södra köpenhamn med ljus och glas överallt. får se om jag får kalla den för hem någon gång snart ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0