nöjd.

duktig har jag varit idag. var ute och sprang 1,5 km och sedan promenerad ytterligare 3 km. för andras standard är det inte mycket men för en människa som knappt rört på sig sedan hon var 17 år gammal (är 19 nu) så är det hell of a lot. fast motionen räknas nog inte längre eftersom jag ätit X antal maraboubitar. kan helt enkelt inte säga nej till det goda giftet. jag jobbar än på ändra matvanorna, åtminstone rör jag också på mig. kommer vara tvungen att hålla kroppen i rörelse nu när jag slutat jobba. det klar jag säkert av, sakta men säkert innan jag faller för frestelserna igen :D. ska lägga mig i sängen strax. ögonlocken känns tunga. inatt vill jag drömma om frankrike och framförallt normandie ...


bild: lundlund

Kommentarer
Postat av: Sascha

hm, nej jag brukar ha något att göra för det mesta, men ibland känns det bara som att man har ännu mer myror i benen..och då är det svårt attt sova. bra nicole! all motion är bättre än ingen alls.puss

2008-08-10 @ 00:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0