candy buds


Är det någon som sett filmen Candy? Jag har haft den på min måste-se lista i nästan två år(:O) och konstigt nog har jag inte titta på den än.. I veckan gäller det.


Jag är den värsta absolut värsta på att höra av mig till vännerna. Jag skjuter alltid upp det, tänker 'om en timme' eller så glömmer jag helt enkelt bort och jag fortsätter med vardagen. Vid unika tillfällen drar jag mig själv på kragen för att ringa, maila eller vad som gäller så vännerna vet att min puls än slår.  Mina underbara vänner vet detta faktum om mig och väntar troget utan oroliga tankar på ett samtal eller mail. Visst är de bäst? Ikväll får två av dem mail från mig, resten får samtal imorgon.

Kommentarer
Postat av: Mari

Skikkelig kule bilder, i dette innlegget og i resten av bloggen.

Kjempe bra blogg!!

2009-03-02 @ 22:21:23
URL: http://www.mmaris.blogg.no
Postat av: rosa

Tycker också de är bäst;)

2009-03-03 @ 10:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0