ehh



vimmel på alexander wang visningen

jag hade skrivit mer men laptopen dör!! tusan!!

Kommentarer
Postat av: elin

gillar bilderna! :)

2009-02-18 @ 20:58:08
URL: http://elinvendela.devote.se
Postat av: Rosa

NEEj! låt den inte dööö;)

2009-02-19 @ 09:24:37
Postat av: Darling

Du undrade över hemligheten hur man blir bjuden på visningarna under modeveckan... Hemligheten är att bli registrerad som press! Om du är journalist, fotograf, skribent, stylist, modeassistent eller på annat sätt jobbar inom media så gör följande... Eftersom jag frilansar fick jag en av mina redaktörer att skriva ett så kallat pressackrediteringsunderlag, detta faxade jag till Copenhagen Fashion Week samtidigt som jag ansökte om pressackreditering som reporter och fotograf. Så fort jag blev godkänd skickade jag förfrågan om en plats på gästlistan till olika modeshower, och sedan rullade det bara på med inbjudningar!

Kram, J

2009-02-19 @ 10:47:53
URL: http://killmydarlings.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0