fy,usch..blääää helt enkelt.




Det här vuxenlivet kan vara jobbigt ibland. Ärenden, samtal och högar av papper som måste man måste gå igenom och organisera. Det känns som om hjärnan aldrig får vila, nej, istället flyger tankar fram och tillbaka och stressar dig tills du gör dem. Varför måste man växa upp? Varför måste man ha plikter? Varför måste klockan vara religion man följer och dyrkar?
Jag hade gett allt för att vara den naiva, "blåögda", snorkråkätande flickan med rufsigt hår och smutsiga knän i sandlådan igen. Det var ju att leva livet.

Kommentarer
Postat av: Lea/Bellaofsweden

tack så jätte mycket! jag använder photoshop, leker lite med kurvorna. utöver det gör jag inte så mkt mer, lägger lite skugga eller brus kanske!

2009-08-13 @ 23:13:13
URL: http://trashpower.blogspot.com
Postat av: jennifer,

jag är fortfarande hon ibland. när det behövs.

2009-08-14 @ 20:26:34
URL: http://hellobenjamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0