kids waiting for tomorrow

Snälla skratta inte när ni läser inlägget, trots den höga fånighetsfaktorn i den... känner väldigt corny och cheesy för tillfället.

bild: arvida eller nike kanske? nike är ju med i bilden så..

Ni skulle bara ana de saker jag drömmer om, både stort och smått som väcker mig ur den tråkiga vardagen jag lever i. Även om den vettiga sidan av mig vet att jag inte kommer att åtstakomma hälften av dem .. är det drömmarna som ger mig energi och brännsle för dagarna som passerar. De gör mig lika glad som när jag ser en figur i spegeln(fingrat av någon i huset) när jag hoppar ut ur duschen.
Vill helst inte spilla ur allt men jag delar med mig en dröm, varken ouppnårlig eller bisarr. En dröm att bestiga Kilimanjaro.. hur jag kom att drömma om det minns jag ej. Hoppas ni söta läsare delar med er om era drömmar och mål.


Kommentarer
Postat av: jennifer,

så länge jag kan minnas har jag drömt om ett år i paris. en takvåning som blir till en atelje, mentholcigaretter på caféer, rosa spetsunderkläder & klänningar med volangkjolar. det ska jag uppfylla en vacker dag

2009-01-16 @ 13:29:56
URL: http://hellobenjamin.blogg.se/
Postat av: coco

åh det är fint att drömma!

och jag älskar bilden. så skön.

2009-01-16 @ 15:32:53
URL: http://cocorico.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0