jenny's got a gun


Alla som följer Acne genom säsongerna bör veta att nu till våren och sommaren gäller vilda västern.. Kläderna är lätt varma till färgen och självklart stilrena och rakskurna (typiskt Acne) men det är accessoarerna som är viktiga. I Acnes v/s lookbook syns cowboyhatten och mockaboots, troligen kommer väl inte många gå runt i vardagen med en cowboyhatt på huvudet istället får vi säkert se det i diverse tidningar.
Western-känslan tycks ha spridits till andra platser som en upplaga i Tank Magazine med Kate Bosworth.


Cowboytrenden tror även Roberto Cavalli och Chanel på, men plaggen från deras visningar har mer av real feal jämfört med Acne och även lite mer bohemvibb. Vilken härlig sommar det blir om man ser ut som om man kommit direkt ur 'Lilla Huset på Prärien'.


Kommentarer
Postat av: rosa

Inte en sådan dröm som jag syftar er på. Ganska svårt att förklara å jag tänkre inte försöka mig på det heller eftersom jag är den kassaste personen på att förklara saker och ting. Så inge Cred för mig där på den biten!! Jo visst tar jag med mig mjöl, hur mycket ska jag ta med?! ÅHh film-överraskningar gillar jag!

2009-01-23 @ 13:34:16
Postat av: rosa

Ps. Gillar verkligen bilderna med Kate Bosworth. Hoppas verkligen vår sommar blir så sizzling hot!

2009-01-23 @ 17:24:38
Postat av: amanda

sv: klart jag har sett stoned:) jag äger den tillochmed haha & performance, den har jag också. har du sett den? :)

xx

2009-01-26 @ 19:12:43
URL: http://amandabod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0