dot dot dot


Många väljer att klistra fast en massa bilder på en vägg lite huller om buller. Själv gillar jag lite mer symmetri och lite mindre röra, plus att jag heller vill ha tavlor och planscher än fotobilder.

Och ja det är fredag den 13:e, who's scared? Haha, själv är vidskepligheter inte min sak. Jag spottar aldrig när jag ser en svart katt, spruckna speglar och promenader under trappstegar skrämmer inte mig. Det som skrämmer mig rysare, chuckie/clower/andra läskiga dockor och onödigt stora rosa talande kaniner. Skratta så mycket ni vill, men är ni också rädda för fåniga saker?

Kommentarer
Postat av: kajsa

jag susade runt med ett flygplan över halva sverige igår på fredag den trettonde. bekom mig inte ett minsta vilken dag det var. skrock is overrated.

2009-02-14 @ 14:28:41
URL: http://aenigma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0