Waiting

image23
Bild: laredoute.se

Jag väntar på dessa skorna. Längtar tills de sitter där de hör hemma. På mina fötter! Jag funderar på att beställa ett par svarta också, nej, jag ska beställa. Det hade inte varit dumt att ha ett par i svart och ett annat i brunt.



hej hej hej igen ... vad har hänt idag? inte mycket skulle jag väl säga. Kommer inte riktigt ihåg hur dagen gått. Jo, det började med mig ungefär tio min försent till religionslektion. Hade prov idag som jag kanske skulle pluggat lite mer på, det gick ju sådär. Sedan hade jag tid hos läkaren vid 13.30 (trodde jag) så Ellen höll mig sällskap fram tills dess, vi fikade och snackade som vanligt. När vi satt och väntade på att klockan skulle slå 13.30 kom Jonte, Hannes och Robin och slog sig ner hos oss. Robin var med en liten olycka när killarna kastat frisbee. DEt slutade med iaf ett stort rev vid vänster lår. Stackarn gick så konstigt för att försöka dölja det. Sedan sa alla adjö och jag gick upp till mottagningen. Jag var sen. Skulle egentligen ha varit där 13.15 men men jag väntade fem min innan min tur. Jag fick en spruta i armen och satan vad det gjorde ont!! Detta var spruta nr 2. One to go. Med en öm arm tog jag mig hem, laga mat och nu sitter jag här.
Det visa sig ändå vara en ganska händelserik dag trots allt. Vad händer hos er?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0