Lucy in the sky with diamonds

image8
Bild: lånad från Emma Nygren blogg (tror jag) annars hittar man bildern i lundlund.

Är nyss hemkommen från skolan. Bara ännu en dag i det "spännande" liv jag lever.
Imorse ville jag verkligen ligga kvar i sängen och skippa den enda lektionen jag hade från kl 8.25 idag. Jag hade vaknat i tid men tänkte bara fem minuter till. Och självklart somnade jag och vaknade precis innan lektionen började. Så jag var 30 minuter försenad till arbetslivlektionen. Idag fick vi lära oss, eller repetera, hjärt-lugnräddning. Skoj var det. Vi skulle till och med låtsas ringa ambulansen osv. Gud vad tror man var efter två minuters HLR! Vid lektionens slut fick alla kompetenskort för hjärt-lugnräddning.
Efter lektionen blev det lite frukost i McDonalds med Vicky, Elin och Ellen. Jag har altlid roligt med dem tjejerna. Vi sitter och skrattar i princip hela tiden. Vicky hade iaf lite killproblem så det blev lite prat om just killar.
Strax blir det matlagning. Alla som känner mig vet redan vad det är jag ska laga. Tyvärr, men jag kan inte låta bli. Kyckling med ris och créme fraiche sås är bara så himla gott!!!!



Funderar på att ändra utseendet på min blogg. Problemet är att jag vet inte hur man gör. Jag förstår mig inte på kodmallarna. Jag som trodde jag var mer teknisk av mig. Vad tycker ni? Uppfräschning eller det vanliga?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0