bubbles


image19
Bild: vet ej

Är nyss hemkommen och mina stackars fötter mår inte så bra. Jag hade inte särkilt bekväma skor idag.
Min dag började med att jag försovit mig och kom 40min försent till lektionen. Jag måste verkligen lära mig att komma upp i tid på morgorna. Praktiskt taget vart enda dag de senaste tre åren har jag kommit försent till varje morgonlektion! Det är ett problem men vet inte om jag orkar ändå på det. Själv så har jag inget emot att gå upp lite senare.
I alla fall, efter lektion skyndade jag, Vicky och Ellen ner till McDonalds för att hinna med frukosten. Vi fyllde våra tomma magar och fortsatte sedan med en promenad i centrum. Jag köpte också såpbubblor, en fotografering, som var populära bland vännerna! Det blev några riktigt bra bilder och ett intressant samtals ämne ;).
Jag kom vid halv ett tror jag och fann ett avi till adresserat till mig. Fattade direkt att det var min marc jacobs totebag som var äntligen framme. Ringde upp Lalle som följde med mig och hämta den. Passade på att fota henne då jag ändå hade kameran med mig.

Ska börja plugga strax men funderar om jag ska äta något eller om jag väntar tills mamma kommer hem och lagar mat.. Äter jag innan så blir det inget nyttigt jag slänger in mig.. Får se.


Kommentarer
Postat av: Anonym

svar: can't help it! =) men den kommer förmodligen
bli en plåga, om den inte redan är det för vissa då ;)

2008-05-12 @ 19:56:19
URL: http://saschaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0