influence



Översta bilden är smått från Loeffler Randall höst kollektion 09. Designduon, som började udda nog med att göra skor från deras lilla Brooklyn lägenhet, är relativt nya till klädkonceptet men inte är dem dåliga för det. De lyckas väldigt bra tycker jag, snygga vardagskläder med lite edge. Kollektionen känns just visst mer som vår och sommare än höst. Härliga färger och cool design.
Bild numero 2 är lätt igenkänt.. men för er som inte vet så är det från olsen tvillingarnas älskade bok Influence. Snart är jag också en lycklig ägare till boken.

Kommentarer
Postat av: Mari

SV: Tusen Takk!



Har skikkelig lyst på et slikt kamera og de solbrillene var KUUUUULE!

2009-03-04 @ 20:21:24
URL: http://www.mmaris.blogg.no
Postat av: rosa

tack för Receptet.Jepp ska ha mamma brevid mig försäkerhets skull. Ps. Jag är Blind på Bussar, det enda jag serär lediga sittplatser och inget mer. HAHA Typiskt!!

2009-03-05 @ 18:42:19
Postat av: rosa

Åhh, glömde totalt bort. Jag ber om ursäkt! Förlåt!!

2009-03-06 @ 16:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0