fill my head


Jag vill ha tidningar att läsa! Jag vill inspireras till fullo och fylla huvudet med tips och trix! Men ack, ekonomin tillåter inte. Jag har inte råd att lägga pengar på övrig lyx som modetidningar. Det är så dyrt om man lägger ihop allt, man vill ju aldrig endast köpa en tidning utan det ska vara mist tre. Plus att jag föredrar de importerade tidningarna, brittiska, danska och franska är det bästa.

Det blir frukost nu och kanske en promenad. Morgon/förmiddags tv är så himla tråkigt!

Dagens låt: Skeeter Davis - The End of World
Jag älskar att lyssna på låtar från 50-60-talet, växte upp i ett hus där det spelades dag efter dag. Men det jag älskar mest är att jag blir nostalgisk över ett liv jag aldrig haft..

Kommentarer
Postat av: Jessie - 21 år & mamma till sötnosen Jacob

tidningar kan vara rätt så dyra, jag vet det själv efter som jag äälskar att läsa dom, så jag köper flera st i månaden hehe

2009-02-16 @ 15:32:53
URL: http://silkybutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0