no hangover, thank god



Gårdagen var blandat med både gott och ont. Flytten till min lägenhet gick så smidigt som det kunde gå. Kvällen hos den ett år äldre D innefattade ABBA-karaoke och en massa fylle-snack på engelska(?), även taxichaffören blev väl förvånad när fem vuxna flickor helt plötsligt bytte från svenska till engelska.. utan brytning!  Sedan anlände man vid stranden dit hela stan tycktes välfärda. "Alla var där" kan man väl säga och pojkar från gamla tider. Efter en massa dans och spring o språng efter spårlöstförsvunna vänner (sistnämnda är en väldigt tidsomfattande aktivitet) som döck upp då det vankades sängdags. Dock var det inte menat för oss att komma hem redan då; alla bussar hade gått, ingen ville lägga pengar på ännu en taxi och istället promenerade vi i morgonljuset i nästan två timmar tills vi gav upp och somnade på närmsta busshållplats. Oroa er inte, vi kom alla hem i rättan tid för frukost. Äventyrsfyllda dag o nätter är de bästa.

Min tigerkaka är klar, nu väntar alla på mina kladdmuffins. Vad är det för fel på tigerkakan?


Kommentarer
Postat av: jennifer,

jag blir så innerligt glad när du uppdaterar. kan inte sätta fingret på varför, jag bara blir det helt enkelt

2009-08-11 @ 14:25:52
URL: http://hellobenjamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0