take me out


Vilken dag alltså.. Åkte tidigt in till stan för att träffa bästa vännen o två vänner till. En massa mat, promenader, sol, snack och skratt. Varför är det inte så varje dag? Jo, för pengarna räcker ju inte till. Det var skönt iaf. Kom lite senare än planerat dock, vilket betydde sista minuten packing som tog visst också längre än tänkt. För er som inte vet så flyttar jag till Malmö och redan imorgon börjar jag flytta in mina grejer.. Rummet står nästan öde! Vilket är konstigt att se eftersom normalt är mitt rum i kaos.. Nej! Organiserad kaos som jag gillar att påpeka åt min kära mor min när hon tjatar.
Iaf, nu står allt i hallen och väntar tills morgondagen som har så mycket i föreberedelse för mig! Förutom flytten ska det beges till en födelsedagsmiddag och sedan till en nattklubb. En flaska champagne står i kylen självklart.. men inte blir det det enda. In i dimman ska jag. Ses där, vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0