new shades of this world


Jag är nu en redig Malmöbo! Och även heltidsstuderande! Gratulerar till mig, visst? Äntligen kändes det som om man världen faller på plats.. trots vissa hinder som jag hoppas lösa snart innan jag river ut allt mitt hår.

Just nu väntar jag på den sötaste Maja som varit så snäll nog att stanna hos mig tills helgen. Mycket har jag inplanerat för oss två; spelningar, mat, promenader, många och långa trevliga samtal och självklart fest! På fre kommer det vara fullt hus i lägenheten.. jag hoppas bara den överlever det hela.

Kommentarer
Postat av: jennifer,

självklart får du gratulationer.

jag har också blivit heltidsstuderande nu i veckan :)

2009-08-20 @ 07:12:37
URL: http://hellobenjamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0