selfportrait



kate moss självporträtt i rött läppstift.. och även pete dohertys blodfläckar och skrift. bilden är ju helt fantastiskt från ett konstperspektiv men blodet freaks me out. vi ju iaf att det inte är första gången pete använder sitt blod på konst.. den såldes nygligen i auktion för 33 600 pund. inte dumt.

känns konstigt att sitta och skriva om på bloggen just nu, har så mkt som har hänt under de senaste 24h eller mer exakt, mycket jag fått reda på. jag är chockad och så mycket mer.. jag vet inte vad jag ska säga eller tycka...

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas det inte något dåligt bara:S

2008-10-13 @ 20:47:56
Postat av: nicole

båda gott och ont ..

2008-10-13 @ 21:57:13
Postat av: Frida

Låter inte så upplyftande... Hoppas det blir bättre.

2008-10-14 @ 09:39:15
URL: http://fashionvision.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0