cry baby

för er janis fans där ute.. haha.. janis joplin - cry baby
...

Kommentarer
Postat av: wiki

Det var det jag menade med att jag inte visste att det förra var publicerat, för att jag var långtifrån klar med det förra, var inte klar med det jag ville förmedla. Jag hade inga som helst intentioner att du ska känna dig träffad på något sätt. Därför var det dumt av mej att inte ha sett att det var publicerat. Det känns som det här är samma typ av diskussion som med Mohammedkarikatyrerna eller EccoHomo - diskussioner militanta islamister/kristna mot konstnärer och öppna människor. I detta fallet är jag en militant muslim. Hoppas att jag inte kapar nåt plan i framtiden bara, vem vet. Men det jag försöker säga är att det är viktigt med diskussioner. Och att de aldrig kommer att ta slut. Hahaha Jag kanske använde just de orden i min första kommentar i din blogg för att skapa en diskussion. Som när Gudrun Schyman ville införa mansskatt...jag gillar såna dumdristiga saker som skapar debatt. Hoppas att du förstår att jag inte gillar personattacker.

2008-11-16 @ 18:29:21
URL: http://wixx.blogg.se/
Postat av: Tiny Rose!

Haha, tror jag gillar Tiny Rose bättre, låter snyggare (om det eg. går) än Tiny rizz. Has a better ring to it:D Haha önsketänkande,du var inne på rätt spår, Pretty-Face var det. Känner du igen det? ;)

2008-11-17 @ 11:01:37
URL: http://rizz.blogg.se/
Postat av: Tiny Rose!

To Pretty-Face:

ja det kan vi göra. AH okej om du gillar det så ska jag använda det, självklart måste jag göra det!! haha Vadå?! Vad e dt jag har missat? Har du bestämt dig för den senaste familjen i Aix-provence eller nåt i södra Frankrike?;)

2008-11-17 @ 13:00:36
URL: http://rizz.blogg.se/
Postat av: Tiny Rose!

Ah va kul! Så det blev la famille de Paris? Guud va kul! Att de ringde dig också?! Oj men du känner att mamman verkade vara snäll m.m? När åker du då? va kul!! Gud va glad jag e för din skull att du äntligen kommit fram till valet av familj å att allt läser sig!! Nu är det dags å ta fram Les livres de français et apprendez!!

2008-11-17 @ 13:20:05
URL: http://rizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0