change

Första steget till förändring är tagen. När majoriteten av Usa befolkning röstade på Obama var och är början av vad vi alla hoppas på är en tid av storheter och uppfyllda drömmar. Vi hoppas. Jag hoppas. Och det som ger mig hopp är Barack Obamas segertal. 18 minuter långt och väldigt rörande för mig, antagligen av lycka. Lycka om att detta är början av ett Usa med utopiska nyanser som kommer att möta det amerikanska folket och i följd världen. Att hela världen en dag kommer att säga att det var här och nu då världen fick förändringen den svalt efter. Detta tror jag på.

Jag hoppas att ni är alla lika glada och optimistiska över framtiden som jag.
...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag gillar din design på bloggen!

Väldigt fint!

2008-11-05 @ 18:02:14
URL: http://hexagon.blogg.se/
Postat av: Hexagon

Vad coolt! Va dem bra? :)

2008-11-05 @ 20:54:28
URL: http://hexagon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0