IIII

image33
Bild: Wendy Bevan

Ok. Jag har haft en ganska normal dag idag, inget out of the ordinary har hänt. Vanliga lektioner. Det visade sig att jag fick Vg i religion som slutbetyg. Känns bra på tanke att jag inte gjort alla uppgifter, men arbetena jag hade lämnat in var på Vg-Mvg. Aspen och jag skulle egentligen stannat uppe på fjärde våningen för att framkalla och kopiera till foto A. Tyvärr var salen stängd så vi tog en runda i stan, frös lite, blåste lite bubblor och sen åkte vi hem. Dagarna blir bara segare och segare ju närmre man kommer slutet..
Satt precis framför sy maskinen. Har sytt klart ett linne och jag har bara en klänning kvar. Jag klippte ut överdelen som blir något korsett liknade så jag får väl börja så på den strax. Funderar att istället skriva klart arbetet jag nämde igår. Behöver endast skriva om Jackson Pollock och Mark Rothko. Och sen är jag done! (svenskaarbeten har jag också kvar. Orkar inte)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0