Feeling Blue


Det blev en tidig morgon idag. Mer exakt så började min 7.30 när morsan väcker mig med frukost i sängen. Ingen dålig start på dagen ;). Några timmar senare befinner jag mig i Malmö, i Svågertorp för att handla tyg till min balklänning. Jag hade verkligen sett fram emot det. I tygaffärer känner jag mig alltid som ett barn i en gosidaffär men nej, istället var hängig och seg. Definitivt inte på humör att shoppa. (Olikt mig att inte gilla shopping). Vilket som, fann jag åtminstone tyg till balklänningen. 
Efter allt "storhandlande" svängde vi förbi LTH för att hälsa på storebror. Han verkade vara upptagen med pluggandet och ätandet så det blev ett snabbt hej och adjö och plötslig satt jag sovandes i bilen på väg hem.

Jag är inte så kry. Allt för svag är jag, ihopkrupen eftersom jag fryser och lite av en huvudvärk har jag också. Stackars mig. Det värsta är att ingen te finns i hela lägenheten. Inget, nada! En tur till affären får det bli imorgon bitti.

image6

Bild: Garance Doré/Un fille comme moi

När ska sommaren komma? Jag väntar än..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0