Bienvenida a Tijuana

hej.. vet inte riktigt vad jag ska skriva.
Nicole heter jag och detta är min blogg. Bor i en liten stad i härliga Skåne. Jag kommer att skriva om allt som är viktigt för mig; allt från mode och musik till mina vänner och familj.

Idag händer inte mycket. Fördriver tiden med allt klickande i jakt efter den perfekta studentklänning. Jag beställde en klänning från laredoute.se men jag ångrade mig, lägger ut en bild nästa gång. Än så länge fortsätter jakten.
Känner mig lite ensam :( ... Inga vänner inom räckhåll, ingen som hör av sig. Vart är alla? Jag får nog plocka upp telefonen själv och börja ringa.

En vårig bild i äran för all sol vi fått på sistone.
image1
Bild: Jason Nosito


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0