pink day



Bild: Paul & Joe reklam fotad av Camilla Åkrans/Lundlund

pink day equals bad day. vet inte riktigt. orkar inte vara så värst kreativ med rubriken. orkar inte skriva något över huvud taget för den delen .. det får blir något kort om dagens.
jag och päronen var i Lund tidigt idag. köpte en antik möbel från 50-talet. sedan begav vi oss till malmö där mamma var bara tvugnen att titta på vart enda plagg i varje affärer. men jag fann åtminstone lite små saker. ett linne och plånbok från monki och sedan en mörkbrun axelremsväska från någon affären. nu är jag hemma och ska snart iväg till två snyggingar som har fyllt år och firar just idag. undrar hur pigg jag kommer var på festen ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0