Utkast: sent igår ...

sent igår natt bestämde jag mig att skippa planerna om plugg till hösten. vfr? en vän, som är just nu i norge och jobbar, berättade att hon skulle flyttade till köpenhamn sedan och jobba även där. jag kanske åker med henne. köpenhamn är inte så långt bort från hemstaden. 1½h? har redan hittat några jobbannonser som verkade intressanta. måste bara uppdatera mitt cv, hitta en bra bild och snacka lite mer allvar med ellen, my friend. lägenhet måste också hittas .. och ja, elin ska nog också med. så tre tjejer i stor staden. det blir skoj. förhoppningsvis går allt ihop så snabbt som möjligt. jag kommer säkert ändra mig om någon vecka. så typiskt mig att skifta mellan planer. ahh!! ibland blir jag så frustrerad på mig själv. men jag tror att jag håller mig till denna planen. eller något liknande ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0