dreams and other things alike


har slumrat in och ut ett par gånger under de senaste två timmarna när jag kom på att jag inte borstat tänderna. så jag gick snabbt upp till toaletten. att borsta tänderna har varit lite av en besatthet för mig, varje morgon och kväll. dumt av mig egentligen att gå upp, skulle ha stannat och var vakna och de var definitivt inte tysta. att få vara ensam hemma är en avlägsen dröm. en annan dröm är att ha ett riktigt sommarlov, istället jobbar jag hela sommaren tills första veckan i augusti. fem veckor kvar tills dess. ibland undrar jag hur jag kommer orka när jag haft dagar som idag. jag är trött. riktigt trött. trött trött trött. förstår ni? alltså trött. haha. ja, trött. men jag ska stå ut. tillsammans med vännen min som delar bördan. tack gode gud att jag har dig. vet icke hur jag hade klarat av jobbet utan dig där.


bild: modette

söt klänning inte sant? jag äger! den är så himla fin och den skriker efter att bli använd. men jag har inte haft något tillfälle för den konstigt nog. vill så gärna slänga på mig den, bortsett från de gångerna när jag är hemma själv och bestämmer mig för jag vill se hur den sitter .. ännu en gång. jag kan vara riktigt fånig ibland.

bild: någon söt tjejs blogg på modette

som sagt, det är någon söt tjejs kreativa kreation som syns ovan. en monki t-shirt som blev en klänning. jag blev så himla förtjust i den och ville gärna visa er. är verkligen sugen på att göra något liknande .. fast mer på tankar om en kjol. hade inte haft något emot att se ut som henne idag .. eller någon annan dag för den delen.

dagens låt: jamie t - so lonely was the ballad

Kommentarer
Postat av: sascha

ni kommer fixa jobbet tillsammans ;)

Ahh, gud vad fin klänning nicole!! nästa utgång kanske?

2008-07-07 @ 22:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0