neglect



Ahh, gillar verkligen inte mig själv när jag försummar min stackars blogg... det är ju så tråkigt när man tittar in och finner inget nytt att läsa eller nya bilder att njuta av. Det tycker åtminstone jag när andra bloggare inte uppdaterar. Jag är definitivt inte något bättre än resten. Förstår inte varför heller, jag har ju all tid i världen! Tror det är alla dessa månader jag varit arbetslös som typ skadar min hjärna eller något. Känner mig så isolerad från den sociala delen av livet och ibland vill jag inte ens träffa folk. Haha, som tur har jag bara två månader som arbetslös kvar. Thank God for that. Nästa helg blir det utflykt till L's nya hemstad tillsammans med R vilket innebär fest, fylla, middagar, frukostar och öändligt mycket prat om allt som vi sedan skrattar åt. Vi tillsammans är ju helt oslagbart... vilken tönt jag är.
Sedan är de andra vännerna som jag höra av mig till, tur är jag inte den ända. Många tycks ha fallit in i hålet där ingen orkar göra något. S och M ska få höra från mig snart.. Hoppas jag inte får uppsatser tillbaka som svar. Det tar ju evigheter att läsa och sedan svara då, Maja! Eh, jag föredrar ändå långa mail.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oroa dig inte, alla är vi töntar, hihi. Eller vi töntar till det på alla möjliga sätt rättare sagt:)

2008-12-03 @ 14:55:10
URL: http://rizz.blogg.se/
Postat av: Maja

men lite dålig stil är det - rose, lalle och nicole! när jag väl tar mig tid att skriva ner precis varenda detalj i mitt liv så får jag inte svar på en månad :( ni har glömt mig! snyft ;(

hehe du ska bara veta vilken tid det tog att skriva mailet :) men okej jag lovar att sammanfatta allt i 5 meningar i nästa ;D nicole har du skype förresten?

2008-12-04 @ 09:02:00
Postat av: Frida

Klart att jag saknar dina inlägg men känner du inte för att skriva så ska du inte.

Vill gärna höra hur du har det i Paris sen.



Kram

2008-12-04 @ 09:32:37
URL: http://fashionvision.blogg.se/
Postat av: jennifer,

jag gillar inte heller när du försummar den.

underbar bild på lykke.

2008-12-05 @ 08:34:44
URL: http://hellobenjamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0