kids.

tänkte dela med mig av en text jag läste inne hos fashionlogie

"I was kind of ashamed of my bourgeois family as a teenager, I guess - I had dreadlocks, shopped in thrift stores and pretended I had no money. At that time, I would have spat on a girl who was buying Yves Saint Laurent. I always laugh today thinking if I ran into my younger self, she would slap me. Wearing designer clothes was like selling my soul to the devil."   - Lou Doillon, on her style evolution

den yngre versionen av mig hade mer eller mindre gett mig en kram och tusen pussar för den jag är, skulle jag tro. jag var ju inte heller en rebel vid yngre dar. vem vet vad den yngre du hade sagt till den du är idag? man kan ju bara undra ... en fråga jag är säker på att få är - Varför var du tvugnen att växa upp?


Kommentarer
Postat av: Jonna

sött:)

2008-08-16 @ 11:23:05
URL: http://jonnaa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0