bats&tights.

japp, ännu en gång är det lou doillon som pryder mitt inlägg. kan inte få nog av henne. fångad på bild av thecobrasnake ser hon lika glad som alltid. fladdermusen på håret tyder på halloweenfest. vem älskar inte att klä ut sig, va?



var jag den enda som var övertygad att sommaren var slut och att hösten var redan på ingång? konstigt nog har skåne fått lite extra soltrålar från solen själv, som då bidrag till ökade plusgrader. skönt minst sagt men jag har nästan (inte fullt ut) sett fram emot hösten. stilmässigt så är man lite mer kreativ och det känns som om man kan variera mer outfitsen från dag till dag. och endast för den anledningen har jag välkomnat hösten. annars är jag väldigt nöjd med värmen.

elin kling tipsade om mönstrade tights och självklart är jag supersugen på att skaffa ett par egna. har sett dem lite här och där och har tänkt ett tag nu på de kanske borde finnas i garderoben. för lite mer variation, som jag nämnde. just dessa från topshop är ju riktigt heta må jag säga. nu måste jag ha dem! vad tycker ni?



dagens låt: micheal cera & ellen page - anyone else but you
måste tilläga att juno är den gulligaste filmen.

Kommentarer
Postat av: sascha

jag förstår att du vill ha dem. Jag tycker du ska ha dem.

2008-09-01 @ 16:51:03
Postat av: kajsa

Jag har varít sugen ett bra tag på ett par fina mönstrade strumpbyxor i svart som jag kan kombinera med ett par färgade under. kan bli sjukt tacky. Men kan också bli sjukt coolt! Ska bara hitta ett par jag gillar mönstermässigt alltså..

2008-09-01 @ 21:29:37
URL: http://aenigma.blogg.se/
Postat av: cat

å, så fina.

2008-09-02 @ 09:13:03
URL: http://gallon.blogg.se/
Postat av: Isabella

Jag tycker de är grymt snygga!Åh Cera & Page låten är himla fin den.

2008-09-02 @ 11:37:36
URL: http://ohsostylish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0